Om bogen

Content Marketing Maskinen

Content Marketing Maskinen

82 % af alle B2B-virksomheder arbejder med content marketing, men de fleste oplever vanskeligheder med at producere nok indhold, som engagerer og tiltrækker nye kunder.

Det skyldes, at de nuværende systemer, arbejdsprocesser og planlægningsværktøjer i de fleste marketingafdelinger ikke tager højde for den grundlæggende produktionsudfordring med content marketing.

Bogen løser denne udfordring og giver dig en række enkle og konkrete værktøjer til, hvordan du kan planlægge og tilrettelægge arbejdet på en ny måde. Bogen fortæller med andre ord, hvordan du bygger en effektiv Content Marketing Maskine, som vedvarende producerer og udgiver nok interessant, virkningsfuldt indhold.

Du skal læse denne bog, hvis du gerne vil have svar på:

Hvordan undgår vi at løbe tør for inspirerende og relevante historier?
Hvordan finder vi frem til, hvad vi skal skrive, sige og mene noget om?
Hvordan sikrer vi, at vores indhold fremmer vores salg mest muligt?
Hvordan maksimerer vi vores produktion af relevant indhold?
Hvordan planlægger, prioriterer og fordeler vi opgaverne mest effektivt?
Hvordan får vi styr på eksterne bidragsydere?
Hvordan får vi de rigtige kompetencer i teamet?
Hvordan kan vi måle effekten og forudsige vores resultater?
Hvordan bygger vi bro mellem marketing og salg?
Hvordan får vi alt det, vi gerne vil, omsat til handling og resultater?
Two books

Køb bogen her

Du kan bestille bogen hos de fleste fysiske og online boghandlere. Her er et lille udvalg:

historia
saxo
arnoldbusck
wd_logo
Bogreolen_horizontal_jpg
logo_gucca

GRATIS kapitel

Udfyld navn og e-mail – så sender vi straks kapitel 5 til dig helt gratis!

Her kan du læse, hvordan du laver en “Minimum Viable Content Plan”, som er et af de vigtigste planlægningsværktøjer, når du gerne vil producere mere relevant indhold. Du bliver samtidig tilmeldt vores nyhedsbrev, som du til enhver tid kan framelde dig igen.

Content marketing er en populær og vanskelig diciplin

– og bogen løser de mest udbredte problemer

%
Andel af virksomheder som arbejder med content marketing
%
Andel som oplever vanskligheder med at producere nok interessant indhold